Search:

Type: Posts; User: Bon

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    1,557
    Views
    116,580

    Sticky: Calm down, Gary..

    Calm down, Gary..
  2. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    On a bit of a subject change, even if you don't...

    On a bit of a subject change, even if you don't like their music, this is a pretty entertaining video.. Reminds me a bit of the Charlie Murphy and Prince skit..
    (Swearing, and blurred out testes.....
  3. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Thats because you are giving Jimmy Eat World a...

    Thats because you are giving Jimmy Eat World a go, instead of giving Steely Dan a go...
  4. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    :lulzturtle:

    :lulzturtle:
  5. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Is it "The Middle" on repeat?

    Is it "The Middle" on repeat?
  6. Thread: 2019/20 Squad

    by Bon
    Replies
    624
    Views
    37,963

    I had this convo with a cousin after our loss the...

    I had this convo with a cousin after our loss the other day..
    I was distraught, pissed off, frustrated, wondering why the team hates us, etc etc... All the usual post-game feelings.
    He said to me...
  7. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    They are one hit wonders.. Come at me.. :gent:

    They are one hit wonders..
    Come at me.. :gent:
  8. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    I never said I didn't have great times at...

    I never said I didn't have great times at festivals.. Just that my days of such things are over. (in theory).. haha..
    I had some bloody awesome times..
    I remember sitting in a circle and taking...
  9. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Mellon Collie and the Infinite Sadness (which I...

    Mellon Collie and the Infinite Sadness (which I assume you are referring to) was the first album I ever bought.. Absolute classic..
    Actually, I'm trying to think of the last time that a band did a...
  10. Replies
    888
    Views
    39,270

    Jeeeez Mr Baggins.. Thats a bit rough, mate..

    Jeeeez Mr Baggins.. Thats a bit rough, mate..
  11. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Haha.. This is how I know I'm old, cause I...

    Haha..
    This is how I know I'm old, cause I agree with you on this..
    My festival days are long over.. I used to absolutely love it back as a young shiner. Eventually it felt like the lines got...
  12. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    No idea mate.. I'm sure heaps of that sort of...

    No idea mate..
    I'm sure heaps of that sort of egotistical "we should be at a better time than them" stuff goes on..
  13. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    But the point is, look who each one is aimed at.....

    But the point is, look who each one is aimed at..
    Straya - Emo's and poppy sugar-sweet kids (to simplify it, hahaha) + a few other bands for everyone else..
    The UK - EVERYONE.. There is metal,...
  14. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Yeah of course I've listened to them before.. I'm...

    Yeah of course I've listened to them before.. I'm not just hating on them for their eye makeup or fringes.. haha..
    It was awful.. But that's just me..

    I understand that the UK Download and our...
  15. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Exactly.... That shows me exactly who it is aimed...

    Exactly.... That shows me exactly who it is aimed at..
  16. Thread: The Music Thread

    by Bon
    Replies
    1,666
    Views
    88,425

    Download 2020 festival announced... Pretty damn...

    Download 2020 festival announced...
    Pretty damn underwhelming to be honest..
    Clutch, Testament and In Flames.. Maybe for some Carcass (I'm assuming that's what the generic metal logo says? haha)
    ...
  17. Thread: Chelsea FC

    by Bon
    Replies
    411
    Views
    26,254

    So you haven't seen the single phase that had two...

    So you haven't seen the single phase that had two blokes sent off and penalty awarded? Ref wasn't taking sh!t..
    Or the two own goals (of which one was poor old Kepa facing it in to his own net,...
  18. Thread: Chelsea FC

    by Bon
    Replies
    411
    Views
    26,254

    Just gonna wait in here.. :popcorn:

    Just gonna wait in here.. :popcorn:
  19. Wow, I'm only seeing $2.10 on Sportsbet.. Might...

    Wow, I'm only seeing $2.10 on Sportsbet.. Might see if I can somehow boost this.. haha
    How on earth are we only paying $3.25???? Mental..
  20. Replies
    2,784
    Views
    167,997

    I didn't know this was a thing.. But its pretty...

    I didn't know this was a thing.. But its pretty good..


    https://www.youtube.com/watch?v=x8yEv2-qug4
  21. Replies
    888
    Views
    39,270

    I don't remember Sh!tbag McKay getting a red for...

    I don't remember Sh!tbag McKay getting a red for when he broke Vargas?? In fact, I'm pretty sure the ref gave it against Ronny? haha
  22. Well, then its a win win Stanny! Sling all your...

    Well, then its a win win Stanny!
    Sling all your cheddar on Perth.. They win, you win.. They lose, we all win (including you!)..
  23. Replies
    888
    Views
    39,270

    I was waiting for this...

    I was waiting for this...
  24. Yeah, this is what I'm afraid of..

    Yeah, this is what I'm afraid of..
  25. Ummmmm what? Pretty sure he wasn't believing...

    Ummmmm what?
    Pretty sure he wasn't believing things literally?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4